harry p for the last time

Hej! Dagen till ära spenderades hemma i soffan, till det smattrande regnet och kraftiga blåsten hyrde jag Harry P, den näst sista filmen. Harry Potter and the deathly hallows, part 1 var rätt dålig och var så nära att somna i varanan scen. Senare gjorde jag iordning mig och gick till bion för att se den absolut. sista. harry. p. filmen. MIN BARNDOM ÄR BORTA! Vi som är födda på 90-talet är ju praktiskt taget uppväxt med Harry Potter och hans gäng, har varit jämngamla med dem etc. Följt deras resa genom livet, och nu var det slut på det.

Hur som helst, den absolut. sista. filmen. alla. kategorier. var sjukt bra! Såg den i 3D och vet inte riktigt om det förstärker känslan, litegrann kanske, men är absolut inget måste. Slutet var helt perfekt och kan inte annat än bocka och buga för tio års finfina stunder i biografer, hemma i soffan och på andra ställen, bänkade framför HP filmerna.
Jag ger Harry Potter & the Deathly Hallows 4/5 stjärnor!

Vad tycker ni om filmen? Har ni sett den än? Planerar ni att se den? TELL ME!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0