10 saker ni inte visste om mig

Här är tio saker ni inte visste om mig, Helena Johansson :)
Har ni några hemligheter ni vill dela med er av? KOMMENTERA!

1. Jag är galet grym på att göra pannkakor och våfflor, ska leva på det när jag flyttar hemifrån!

2. Jag är mer intresserad av fotboll och hockey än modedesigner, har mer kunskap inom hockey & fotboll med.

3. Jag är fullkomligt kär i Ian Somerhalder, kan googla bilder på honom,gå in på hans twitter, kolla youtubeklipp med honom i timmar. Kan inte få nog av denne man.

4. Jag faller för killar jag dissat innan och som har överraskat mig och visat sig vara motsatsen till det jag trodde.

5. Jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig, gjorde det förr, men det är bara slöseri med tid.

6. Har alltid haft någorlunda bra självkänsla. Har aldrig tyckt jag är råful, alla har ju sina dåliga dagar, men för det mesta så tycker jag att jag är snygg, trivs helt enkelt med mig själv!

7. Vill hellre ha få nära vänner än flera ytliga, har dock väldigt många ytliga eftersom att jag har svårt att släppa folk nära inpå.

8. Min favoritserie är Vampire Diaries, kan citera varenda scen ur varenda avsnitt ur varenda säsong, no kidding.

9. Jag säger oftast vad jag tycker och tänker. Gillar jag inte någon person så säger jag det till den, eller berättar om jag stör mig på någon, brukar inte snacka skit bakom andras ryggar längre.

10. Jag lägger mig alltid tidigt på vardagar när jag har skola, runt 21-21 hehe. Kan inte koncentrera mig annars i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0