bloggarnas s.k musikkarriärer

Ja, det är ju vanligt nu för tiden att satsa på musik bara för att man är en b-kändis? (Förlåt, men kan ju verkligen jämföra Kissies kändisskap med Alexander Skarsgård?) Här är några av storbloggarnas låtar, nu vill jag att ni berättar vilken ni tycker är bäst. Hade tänkt lägga en liten kommentar under själva videon om låten.

Kissie - success

Kissies låt. Autotunad och låten sätter sig inte direkt. Vet inte riktigt om Kissie ska satsa på musik?

Paow & Hugo - cover på La isla bonita

Tycker att de gör ett bra försök, man hör iaf att det är Paow som sjunger, autotuned är diskret. Pluspoäng för ansträngningen med musikvideo!

Dessie - whatcha got

Lätt bästa versionen. Hon kanske inte är en lady gaga eller Adele. Men ett bra försök, autotuned är diskret och låten verkar proffsig
___________________________________________________________________________________________

Vill dock påpeka att alla har gjort ett otroligt bra försök och är otroligt modiga som vågar göra något sånt här. Jag själv hade aldrig kunnat göra en låt (är för tusan tondöv!) Men nu vill jag veta vad NI tycker. Vem tyckte ni var bäst, sämst etc?

KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: silju97

Nice blogg :D

2011-06-22 @ 21:16:42
URL: http://www.silju97.blogg.no
Postat av: Carl-Philip

galet fin blogg. Jag driver en gayblogg och skulle vara kul om du tittade och och la till en kommentar. Puss haj :)

2011-06-23 @ 06:06:05
URL: http://callefille.se
Postat av: Liina!

Vilken härlig blogg du har!! :)



Om du gillar tatueringar och tatto-arts, skutta gärna in på min sida och släng iväg ett ord om vad du tycker! Skulle vara jättekul!



Ha en awesome dag!

2011-06-23 @ 11:54:07
URL: http://liinanonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0