Bonnier

Hej hej, sitter här och gör Bonnier´s Trafikskola! Måste ju öva upp inför körskolan och så. Mamma sa att jag skulle sitta med detta ungefär en timma om dagen, så började idag. Har redan gjort en hel del innan, men vill köra igenom allt så att man är väl förberedd när man väl tar körkort;) Programmet jag använder mig utav är inte alltid så rolig, personerna pratar veeerkligen långsamt.... Men men, det är ju nödvändigt så man får stå ut lite!
Det är roligt att köra bil, vi har en manuell, så man får lära sig mer om att köra bilden än om man har en automat ;) Jag tror att jag har fått pappas intresse för bilar faktiskt, kommer ihåg många skyltar, bilens uppbyggnad osv. Man får hoppas på att jag kommer köra som pappa sedan! (Han har många olika körkort :P) 


(Kommer uppdatera lite senare med lite modeinlägg hade jag tänkt)
'
//LUISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0