Helgens köp

I helgen har det shoppats lite saker, sommriga saker som jag behöver och speciellt inför Frankrikeresan. (Linnet köpte jag inte under helgen).


1.På första bilden syns shortsen som jag köpt på Gina Tricot, väldigt sköna och sitter bra på med, man får inte en "platt" rumpa som är lätthänt. Jag har inte haft "riktiga" jeansshorts på väldigt länge, har bara haft homemade av mig, och de blev ju inte alltid lyckade ;)

2. Väldigt fin kjol, köpte den på TARA i Arkaden, Göteborg. Finns många olika färger på kjolarna! Man kan ha den hög i midjan eller lågt= BRA! :D (Är inte en kjolmänniska, men tänkte testa på nu ;)


3. Jag, mamma och pappa var i Göteborg i lördags och då gick vi till Fiorucci en av mina favoritbutiker! De har snygga kläder till oftast ett bra pris. Hittade bland annat denna klänningen, gillade den inte början men mamma bad mig testa den och den satt väldigt bra på. Den kommer från märket Rabens Saloner, mjukt och skönt tyg, varken för kort eller för lång.


4. Köpte även denna gröna klänning på Fiorucci, en annourlunda färg, men sommrigt, och det är ju "inne" att ha färgstarka färger på plagg i år :)

// LUISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0