höstskor

Redan nu planerar jag vilka skor jag ska köpa till hösten, och har redan bestämt mig för tre stycken.



Snygga stövletter från Nilssons shoes för 1299 kr. Så jäkla snyggt och stilrent så jag dör. Hade tänkt att matcha skorna med stentvättade jeans (ska också inköpas) och en transparent svart skjorta, massa silvriga smycken och ringar samt en snygg frisyr i form av en lång page. KANONERS!


Primeboots, som nästan är ett MÅSTE under vintern kostar mellan 2499-3999:- Vet dock inte om jag ska köpa ett par bruna eller ett par svarta.. Hade tänkt att matcha primebootsen med svarta tajta jeans, en snygg tunika och min knallrosa juicy couture tröja! Supersnyggt och sött i vinterns mörka dagar.



Fransskorna! Behöver inte vara utav en dyrare modell, men fransar och brunt mocka ska det vara! Apsnyggt med svarta jeans, och någon snygg virkad topp. Dessutom perfekta på sommaren för att ge en liten "indian/hippie" känsla med en virkad eller spetsklänning. Ta på en hatt and you nailed it! Definitivt ett måste i modevärlden!


Vilka skor ska ni satsa på i höst? Har ni några tips? Kommentera!

/ Helena

Kommentarer
Postat av: clara

Älsar de försa och andra skorna, vill ha :D

2011-06-26 @ 15:23:12
URL: http://fashionbyclara.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vill du ha chansen att bli dagens blogg ?

Gå in på min blogg och skriv "jag är med" eller liknande...



och foundationinlägget lite längre ner hjälpte mig faktiskt nu direkt, eftersom jag har mycket problem med min hud och den foundation jag har nu gör så att jag flagnar i pannan...

2011-06-26 @ 17:07:59
URL: http://hannastenbergg.blogg.se/
Postat av: Zandra - Äkta.

Jag förstår att dem är snygg men ska ni skriva om mode och lyckas så måste ni vara lite före, till hösten är dem väldigt ute...

2011-06-26 @ 20:24:33
URL: http://zandies.blogg.se/
Postat av: Elin

De första skorna är underbart fina!

2011-06-26 @ 20:52:23
URL: http://elinecessary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0