idomin = kompis?

Helt seriöst, just nu är idomin min bästa vän :D Efter att jag tvättat mig med en tvål som innehåller Aloe Vera och någon yoghurt har ansiktet blivit torrt! speciellt runt munnen, jag har smort in mig ordentligt med kräm men ändå hände det så! hehe men det händer alltid så när jag använder "tvål", så ett tips från mig, använd inte tvål för mycket, det torkar ut ansiktet jättemkt! SÅ just nu använder jag bara vatten, smörjer in mig med en kräm från Garnier och sedan för att få bort det torra runt munnen eftersom det har börjat gå upp lite hud och för att motverka det använder jag IDOMIN. Har tidigare använt idomin på läpparna vid torrhet, och på andra torra ställen så hoppas det hjälper nu då! :D


Tumblr_lmyy82jhyr1qfwxapo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0