Kort, kort

Skulle vilja klippa av mitt hår till hösten, och färga det kolsvart. Supersnyggt ju! Frågan är bara om jag passar i det. Har väldigt stort huvud, haha! Här har ni några exempel på übersnygga page och korta hår.



Skådespelerskan Leigh Lezark fick verkligen till en snygg page under Bryant Park 2008.



Glamourama bruden och bloggerskan Michaela Forni har klippt en ursnygg kort page. Hon passar utmärkt i den och jag är SÅ AVUNDSJUK! haha.



Gwyneth Paltrow har en görsnygg långpage. Denna är lite mer i min smak och såhär hade jag tänkt klippa mig. Dock med mitt mörka hår och lite tjockare hår.


Nå vad tycker ni? Ska jag klippa mig till hösten?:) Är det någon utav er läsare som har page eller korta frisyrer?:) Länka era bloggen så jag får lite inspiration! :D

/ Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0