run

Hahha åh herregud, för en gångs skulle gick jag ut och sprang! Har sagt det i flera dagar att jag skall springa men det har inte blivit av... 
Tog på mig jogginsbyxorna och skorna och drog ut med musik i öronen. Joggade runt till Tölö och sedan tillbaks, totalt sprang jag 8km, tog ca. 25 minuter och brände 120 kalorier! :D Jag körde även någa intervaller för att öva upp hjärtat och få det starkare;)
På somrarna brukar jag alltid bli väldigt träningssugen inte bara för att man skall ha bikini utan för att jag gillar att träna och hålla igång kroppen(inte bli slapp och "tjocka" till mig). Förra sommaren var jag ute flera dagar i veckan och sprang runt här i Kungsbacka!
Det härligaste är känslan man får efter man sprungit, känns som att något lyft från mig, känner att jag gjort något bra för mig själv och min hälsa!

Img0023lx_large

Tumblr_lf69rjyqca1qb8enjo1_500_large

//Luisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0