helu

Sitter just nu i soffan och bara tar det lungt, äter vindruvor och honungsmelon= MUMS!! Dagen har varit väääldigt lugn har gjort lite läxor och så, har väldigt mycket på g nu i skolan så försöker göra lite innan, så det inte blir stressigt sedan. Men jag är nog en sådan person som jobbar bäst under press, för då vet jag att jag verkligen måste göra klart arbetet. Men men...

Kan berätta lite om igår: tog bussen från stationen 19,47 med Isak, Simon, Emelie och Sara. På bussen kom även Gewert, Martin och Pontus och några mer som även de skulle till Amanda. 
Det har börjat en utbytesstudent från Japan i min klass(kan berätta mer om henne), hon skulle också med men hon hoppade på fel buss så hennes värdsmamma körde henne till Åsa istället. 
Vi gick av vid Åsaskolan och Malin och Kajsa hade målat ut pilar så det hjälpte att hitta till huset... Var SJUKT kallt ute och tog kanske 20 minuter att gå med!! Så igår blev det en riktig träningsdag ;)
När vi kom dit satt några vid köksbordet och spelade lite "spel" och några satt ute på altanen. Kvällen var väll helt okej, rolig! Mycket dans fyllde kvällen, förra fredagen hos Hannes så visade jag en dans till Waka Waka och nu har alla börjat göra den :P hhhehhe , i Frankrike dansade vi den så det väcker lite trevliga minnen från sommaren :)
Det hände lite saker också under kvällen som var lite chockerande, och jag trodde en sak som jag sedan fick bekräftat att det inte stämmer, lite lättad blir jag ;) Jag tog det lugnt igår kväll faktiskt, i samband med träningen och andra anledningar :)
Åkte hem med Kajsa sedan, de släppte av mig vid Lindälv istället för att jag skulle ta bussen... Somnade nästan direkt efter att jag kommit hem och bytt om+ tvättat bort all smink etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0