My day

Idag började jag klockan 10 för hade sovmorgon. Mötte upp Josefin och Rebecca vid Varlaskolans hållplats och gick sedan till skolan. Hade lite träningsvärk från gårdagens gymmande med Helena + när jag går för snabbt får jag ont i smalbenen(ngt fel, hehe). 
Dagen började med historia, är ettt utav mina favoämnen men inte nu när man läser om tråkiga epoker som antiken, medeltiden osv. Efter den lektionen hade vi lunch(halva klassen), på måndagar på naturkunskapen har vi delad klass eftersom vi laborerar då. Idag använde vi labbrock och skyddsglasögon och blev en lite catwalk på köpet där ;)
Sist på dagen hade vi prov i Kulturkunskap, om kulturer, värderingar, dimenisoner, normsystem, grunantaganden osv. De två sista frågorna var allt svåra, mvg kvalite på de, men men kommer nog minst få vg :D 
Men aja, det var lite kort om min skoldag. Efter provet gick jag med Elin till Kungsmässan och gick omkring i en halvtimme för Elin skulle möta sin syster 16.00. Gick hem snabbt och åt 3 polarmackor, en banan/gurk sallad + 2 plommon, 3 kex = MUMSIGT!! SKall börja äte nyttigt nu när jag börjat träna och allt! Har målet att kanske gå ner några kilo och bli mer fast(bygga muskler) ;) 

Nu skall jag byta om för min dans börjar 18.30 och det är värsta stormen ute... KUL!! Skall ringa pappa och se vart han är, hoppas han kan köra mig verkligen! :D 

Hare CIAO!! // Luisa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0