in my bed

Hej hej, hoppas ni har haft en bra dag allihoppa! :D
Min dag har varit ännu en av mina många slappdagar på lovet. På morgonen pillade jag med trafikgrejs, har lärt mig en hel del idag faktiskt, även om jag inte först var så värst taggad på att sitta och lyssna på en man och en kvinna som pratar långsamt om vad som finns under bilen ;) 
Ligger nu trött efter en ändå se fartfylld dag, sprang ju trots allt nästan 1 mil idag!!! hhehe lite stolt faktiskt :) I morgon tror jag att jag skall springa lite till, får se om jag gör det på trampcykeln eller om jag går ut i det friska...
Lagade även middag till the hole family, blev tacooos, fast man kunde bara äta en rulle eftersom de var gigantiska :P
Sedan nu på kvällen har jag bara myst med familjen, mycket skratt har fyllt kvällens mörker. Pappa har börjat med facebook och han är så fascinerad, han säger att massa folk lägger till honom, men jag kom på honom! Det är han som lägger till folk och inte tvärtom, hahahha. 
Och sedan började mamma med, - åhh jag vill också skaffa ett konto så kan jag leta efter gamla klasskamrater. Luisa kan du göra det? Sedan hämtade mamma kort från gymnasiet där hennes klasskamraters namn stod och så sökte vi några, men det har ju gått 20 år sedan mamma såg dem... så lite svårt! 

Men jaja, nu hade jag tänkt fortsätta ligga i sängen med laptopen i knät och lyssna på musik :D

Tumblr_lif5mghmv61qd3f5co1_500_large

Tumblr_lmujmdc4n21qc38zjo1_500_large

154135_1746209498272_1329810700_1891398_2898497_n_large

//LUISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0