2 books

Fick inspiration av Helena att köpa första boken, Elsas Mode och föll verkligen för boken! Det som var så bra var att jag köpte andra boken samtidigt som första så jag kunde fortsätta direkt!! :D 
Älskar allt med den här serien, Elsa, alla händelser, allt mode, sättet Sofi skrivit på. Man vet inte om det här har hänt Sofi själv eller inte! Men några händelser är såklart sanna.
Jag säger verkligen: LÄS DEN HÄR SERIEN, NI KOMMER INTE ÅNGRA ER!!. Personligen tycker jag boken innehåller allt, kärlek, dramatik, humor, mode osv. VÄntar verkligen tills tredje boken kommer ut!! :D :D

Sofi Fahrman är Sveriges mest kända modejournalist som bossar över Sofis mode, Sveriges mest lästa modetidning och modeportal. Detta är hennes debut, och första delen i en tänkt serie.


Boken till vänster är första boken i serien om Elsa:
När Elsa Gustafsson, 21, flyttar från New York packar hon mer än bara sin nya garderob i resväskan. Hon har samlat på sig underbara minnen, hett skvaller och konsten att överleva på 10 dollar om dagen i världens dyraste stad. Tillbaka i Sverige tar det inte lång tid innan Elsa befinner sig mitt i Stockholms pulserande modekarusell. Snart består hennes vardag av bloggande på Elsas mode, festande vid Stureplan och shopping på största allvar.

Boken till höger är andra delen i serien:
Efter en fantastisk sommar med pojkvännen Hugo är Elsa tillbaka i Stockholm och i sitt nya jobb som modeprofil på Bladet har hon fler spännande uppdrag framför sig än någonsin. Men även några små problem ...

Elsa är tillbaka, självklart med sitt entourage men även med ett gäng nya karaktärer. Hon guidar oss bakom kulisserna såväl på tidningsredaktionen och New Yorks modevecka, som på Stureplans nattklubbar och Los Angeles kändisfester. Välkommen tillbaka till Elsas värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0