Cravings

I höst är det mängder med trender som gäller, metallic, läder, rött i mängder, stela smycken, glitter & glamour etc. Jag har valt att snappa upp några trender som jag definitivt ska satsa på i höst!



Rött i alla dess färger är definitivt något jag tänkte köra på i höst. Det är ju en fördel att jag passar bra i det med, med mina mörka drag!
Tänkte köpa ett par röda (eventuellt roströda) byxor/jeans och matcha med svart transparent skjorta eller en tisha samt skinnjacka. Till det kör jag halvvågigt hår eller uppsatt i en slarvig knut.
Tänkte även köpa en vinröd gosig tröja för höstens mörka dagar, den hade jag tänkt matcha med jeans och en mörka tisha samt skinnjacka.
Om du väljer att klä dig helsvart i höst (vilket är helrätt!) tipsar jag om att vira en röd/roströd halsduk kring halsen, definitivt en snygg touch på en "basic" outfit.



Är i ett stort behov av en ny snygg väska samt en brun skinnjacka. FATTAR NI HUR SNYGGT MED SVART HALVLOCKIGT HÅR OCH EN BRUN SKINNJACKA?! Gah, måste ha en! Hitta en relativt snygg inne på Sisters i Göteborg, dock i storlek 40 *suck*. Läder är något som för övrigt är hett, hett, hett iår med. Läder på jackor och väskor har varit inne ett tag men nu kommer också läderbyxan! Matcha dina bruna eller svarta läderbyxor med transparanta skjortor eller någon snygg tischa! Dra på ett par converse på vardagen och byt ut dem mot heels på kvällen för den grymma partylooken!



Stela smycken är ett MÅSTE i höst. Helst i silver eller guld. Matcha med simpla tisha & jeans outfit till vardagen och piffa upp en relativ basic partylook med flera stela armband! Låt fantasin flöda helt enkelt.


Det här är några grejer jag hade tänkt satsa på i höst. Så sugen! Höstmodet är oftast det bästa modet enligt mig.

Vad ska ni bära i höst? Vad står på eran "att-köpa-lista"? TELL ME!

Kommentarer
Postat av: johanna

Åhh va snyggt:) Jag bara måste ha ett par röda jeans:) kram

2011-08-14 @ 17:37:36
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0