outfit



Idag skiner solen så då får man passa på att gå barbent och framför allt "lättklätt". Som ni ser körde jag på en rätt simpel look eftersom vrf lägga energi på att klä "upp" sig bara för att åka och handla? Lockarna jag har är mina egna har inte använt locktång, skall sluta/minska min plattning eftersom det blivit rätt slitet... I ansiktet har jag bara täckt lite skavanker och lite solpuder för att ge mer lyster och mitt favoritläppglans- Hawaiian Tropic Strawberry . Det som är så bra med sommaren är att man blir brun och slipper sedan använda massa produkter i ansiktet, det ser på ngt sett redan "sminkat" ut men ändå naturligt.
Linne: -
Shorts: Levi´s
Skor : Converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0