Halvvägs.

Hej där.
Har inte haft tid till att uppdatera, höstterminen har varit GALEN. Eller, tid har jag haft, men ingen ORK. Går som sagt samhällsprogrammet, lagom lätt linje, dock mycket plugg. Tvåan är värst enligt många och trust me, that's true. Har haft minst två prov och två inlämningar per vecka under hela höstterminen. Jag. är. slutkörd. Har dock kommit halvvägs, avklarat halva gymnasiet, halva kvar. Det här kommer att gå, det här kommer gå fort. 
Snart står jag där, i vit klänning och studentmössa, halvfull, lycklig och studsandes på ett lastbilsflak. Längtan.
Nu kanske jag ska ta tag i bloggandet igen? Fota lite fina bilder kanske? Måste hitta inspirationen igen.
Känns som all inspiration kommer i samband med loven? Kan bero på att skolan inte tynger ner mina axlar då.
Nåväl, vi får väl se hur detta blir. Har sett att blogg.se har skaffat sig en bloggapp? Kanske värd att ladda ner?
Fick precis lov btw. LOV. Näst sista jullovet i mitt liv. Hur galet är inte det? (Om jag inte blir lärare dvs, fast nä, då skjuter jag hellre mig själv, hoho)
Åter till verkligheten och avnjuta mitt kära lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0