high heels

Tumblr_lko37o5ncj1qzari0o1_500_large

Tumblr_lmehx3ogg11qbr8tyo1_500_large

Tumblr_lmarbbj0qf1qdee56o1_500_large

Tumblr_lmy7c0p0do1qdu0yuo1_500_large

636d4be0000bb4034cf3ea52_large

What would the world do without shoes? Jaa det är en svår fråga... Skor, skor, när jag tänker på det tänker jag att det finns så många olika modeller av skor! Det går aldrig att bli trött på skor, det finns alltid nya! En av mina drömmar är att ha en stor garderob som har en avdelning med en massa skor! Höga klackar är i alla fall görsnyggt tycker jag, det är synd att man inte ha så många tillfällen att gå i det. Känns liksom konstigt att komma till skolan med högklackade skor när det är en vanlig dag, men till hösten skal jag i alla fall köpa kilklackar har jag bestämt! Sådana skor kan man ha tycker jag, högklackade skor, elller tom skor med liten klack kan ibland se lite "billigt" ut :s 

(en liten kommentar från mig om skor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0