lunch

Träffade som sagt Helena idag på Kungsmässan vid 13.00, vi gick runt lite först innan vi skulle äta lunch. På väg till Linnea´s (ett matställe) kommer Amanda och Alexandra upp bakifrån och försöker skrämma oss men de lyckas inte. Har inte sett de två tjejerna på en evighet så det var jätteroligt att träffa dem! De gjorde oss sällskap, och jag trodde vi skulle sitta där i typ en timma men så blev det inte, utan vi satt där tills halv 4 ungefär. Vi satt och pratade väldigt mycket, tog igen en massa! :D mkt trevligt eftersom vi knappt ser varandra för att vi inte går på samma skola längre:/ 
Efter pratstunden/lunchen gick jag och Helena en sväng till och jag fick med mig 3 par trosor från Gina Tricot, mycket billigt erbjudande: 3 för 99 :- (:
Nu sitter jag i soffan och har bytt om till värsta mjukiskläderna och kollar på PH(Paradise Hotel), hahah älskar sådana här program , alla intriger och hur korkade alla är ;) 
Både mamma och pappa kommer hem sent idag så jag får ändå tid för mih själv idag, göttans! Men nee nu skall jag kolla klart avsnittet och sedan göra lite inlägg för er läsare :) 

CIAO//LUISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0