Mina favoritsmycken

Jag har en hel del smycken. Brukar alltid bära smycken och tycker att smycken kan piffa upp en tråkig outfit görbra! Har alltid på mig mitt guldhalsband med ett hjärta som jag fick av min farmor när jag föddes samt ett guldarmband jag fick när jag konfirmerade mig! Har även massa andra smycken, armband, halsband och speciellt RINGAR! Älskar ringar! Så jäkla snyggt så jag dör! Här är i alla fall mina favoritsmycken:)






Svart armband med runda nitar: Raglady 299:-
Ljusblått armband med text: Raglady 599:-
Vitklocka från Jetset: Ur&Penn 699:-
Ett kors från vänster (etthalsband): Lindex 199:-
En ring med djurmotiv (typ en kanin eller rådjur): JC 99:-
Ring med turkos sten: H&M 50:-
Döskallering: Raglady 299:-
Guldig ring med vitsten: H&M 50 :-
Liten ring med vingmotiv: Ginatricot 149:-
Korsörhänge: Glitter 199:-

/ Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0