sorry

hahah hej hej bloggen tro det eller ej men jag lever! Jag har bara haft så otroligt mycket annat att göra kombinerat med att inte ha orkat blogga! Kan berätta om min helg ;)
I fredags var jag ute i Frillesås hos en kompis i klassen, han hade en midsommarfest och hade bjudit lite folk från båda INT-klasserna och lite runt i Kungsbacka. Det tog lång tid att åka ut dit med bussen, vid sista hållplatsen hoppade vi av och fick sedan gå drygt 1 km för att komma till den stora villan. hahah det var väldigt ödeeee i Frillesås faktiskt, man vi hade iaf kul där! mycket prat och skratt :D 
Men dagen startade såklart med att hela familjen åkte upp till Lysekil och var ute på en båt i några timmar, där åt vi god oxfile med potatis ;) pappa hällde upp lite champagne till mig så att jag inte skulle känna mig "utanför":) hehe , det var iaf en underbar "början" på midsommar :D

I lördags åkte vi hem till min mosters familj och var där, vi grillade och hade allmänt kul! Jag och mina två kusiner proppade i oss mycket godis kan jag lova! och en massa glass och jordgubbar kan jag lova, men det var ju midsommar!! :D :D Det var sjuk varmt med, men det blir det alltid hos dem!

Ny uppdatering!
Har börjat kolla på serien Pretty Little Liars, den kommer snart sändas på tv3, men jag har kollat på den i förväg. Den är så himla braaa! har blivit lite beroende av den faktiskt! Serien är producerad av de som gjort Gossip Girl, så den "måste" vara bra ;) Men jag tycker ni skall  kolla på serien faktiskt, oerhört spännande med snygga tjejer/killar, kläder och allt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0