Style my bro

Hej! Förlåt för dålig uppdatering från min sida (Tur att man har en fin bloggvän som Luisa som täcker upp och gör massa grymma inlägg!) Har varit i mölndal en snabbis och sen en tur i stan med pappa & min lillebror. Nu hade jag tänkt att kolla senaste avsnittet av ph. Samtidigt hade jag tänkt visa min lillebrors skolavslutningsoutfit. Han hade ju skolavslutning igår. Nästa år börjar han nian, helt sinnessjukt vad stor han börjar bli, växer snart om mig haha!



(Han ville inte vara med på bild, och så har han ingen snygg pose HAHA)
Skjorta: Morris 1200:-
Blåa chinos: DO 599:-
Skor: Henry Lloyd 1100:-

Älskar killar som har skjorta! SUpersnyggt, speciellt vid "festligheter". Btw är en skjorta en perfekt födelsedagspresent etc. Så tjejer, passa på att köpa en snygg skjorta till era pojkvänner eller bröder, det kommer att uppskattas!

/ Helena

Kommentarer
Postat av: Camilla F - Design & Foto

Svar: Tack tack :)

2011-06-15 @ 15:44:30
URL: http://camillafamme.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0