virkat

Virkade toppar,shorts och klänningar är väldigt hett under sommaren 2011, nästan lika hett som vädret just nu ;)
Själv äger jag en virkad topp från H&M, kommer ihåg att jag såg den hängandes alldeles ensam, jag sprang fram och ryckte loss den från galgen. Såg att det var en storlek medium men skit samma tänkte jag. Jag provade den inte ens, kärlek vid första ögonkastet. Köpte den för ca 199 kronor tror jag, ett sånt jäkla kap! Nu tillhör toppen en av mina favoritklädesplagg!


H&M 199:- köptes i våras.



Till virkade kläder tycker jag man ska matcha med:
- fransar i mängder. Exempelvis fransskor eller en fransväska, helst bruna!
- bruna skärp. För att få rätt bohemiska känsla, satsa på bruna skärp till.
- fjädrar eller guldsmycken. Helrätt och helsexigt till det virkade plagget!
- halvlockigt busigt hår. Supersnyggt!

Vad tycker ni om det virkade modet? Har ni hakat på trenden? Äger ni exempelvis de kända shortsen från H&M?

/ Helena



Kommentarer
Postat av: Lisa - tecknar

Tack :D



Och snygg tröja! hihi

2011-06-29 @ 10:46:50
URL: http://lisbom.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh jag älskar virkade kläder!! :)



Ska vi lägga till och följa varann på bloglovin? :)

Ha en fantastisk dag!

2011-06-29 @ 12:34:26
URL: http://svartvitrutad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0