det var ett tag sen...

Hinner tyvärr inte blogga så mycket längre, skolan, familjen & vänner tar upp större del av mina 24 timmar på dygnet. Hoppas att jag kommer kunna blogga mer, annars får jag tyvärr lägga av :/.
Har haft ett helt ok höstlov dock, varit med kompisar, tränat, PLUGGAT osv.
Rätt segt faktiskt, är så trött på allt. Haha.
Har ni haft ett bra höstlov?

Har dock tagit tummen ur röven och införskaffat mig en iphone 4S, vit. Gött snack så att säga.
Får den om 1-2 veckor (tror dock det tar längre tid)
Äntligen en i gänget så att säga, haha.
Puss!

Kommentarer
Postat av: emmawagenius

Ha en fin kväll!

2011-11-11 @ 22:15:40
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0